Reklamace
Spokojenost zákazníků je vždy naší cílem. Díky prodejním, dodacím službám a ochraně oprávněných zájmů zákazníků při vyřizování reklamací je TEAMSTAR vždy připraven vyjít vstříc potřebám zákazníků. Transparentnost informací o zboží, cenové politice a objednávkových a dodacích dokladech bude základem pro řešení vzniklých reklamací. Kromě toho je TEAMSTAR také vybaven technickými prostředky pro určování polohy, bezpečnostními kamerami pro podporu v případě potřeby. Pokud dojde ke konfliktu se zaměstnancem TEAMSTAR nebo je nutný řešit stížnost, vedení TEAMSTAR se zavazuje aktivně podporovat zákazníky při řešení stížnosti. Pokud jde o způsob vypořádání, TEAMSTAR upřednostňuje vyjednávání. V případě, že se nepodaří dosáhnout dohody, může kterákoli strana obhajít své zajmy u soudu.
Postupy pro vyřizování reklamací:
- V případě potřeby oznámení reklamace nám zákazník zavolá nebo zašle e-mail a plně informuje o obsahu reklamace.
- Obsah zprávy obsahuje: Číslo objednávky, Datum dodání, Kód položky, Důvod podání reklamací
- Lhůta pro reklamaci zboží je 1 týden od data dodání
- Lhůta pro odpověď na stížnosti je 14 pracovních dnů ode dne obdržení informace o stížnosti.
- Zboží lze vyměnit, pokud z důvodu chyby v kvalitě nebo byla dodána nesprávně objednaná položka
- Vrácené zboží: Pokud je dodáno nesprávně, nebo větší množství než objednané.
Teamstar Plus sro